31 Aralık 2014 Çarşamba

CLİNİQUE CHUBBY STİCKLER! CLİNİQUE CHUBBY STİCKS!

Herkese kocaman,yürekten bir merhaba! Sizinle buluşmaktan, güzel gözlerinizin bu yazıları okuyacağını bilmekten o kadar keyif alıyorum ki.. İyiki varsınız!

Hi everyone heartily! I'm very happy because I know that you will read my sentences,look my pictures.. It's very special for me!.

Bugün sizlere sahip olduğum çabileri tanıtacağım:)Hadi bakalım!

Today I'm gonna show you my chubbies!Let's see!



clinique

Sol baştan renkleri sıralayım!:)
  • 12 oversized orange
  • 09 heaping hazelnut
  • 03 budding blossom






Kırmızı ve kahverengi olan yaklaşık 5 aydır benimle, pembeyi henüz aldım.

Red and brown are with me about 5 months. I just bought the pink.



chubby stick oversized orange heaping hazelnut budding blossom

Let me list the colours left to right:

  • 12 oversized orange
  • 09 heaping hazelnut
  • 03 budding blossom
Hepinizi çok seviyorum yeni yıl,yılların en güzelinin başlangıcı olsun! 
Hoşçakalın!:)


I love you all, I hope this year gives you start of the most beautifull years!
Goodbye!

13 yorum:

  1. Pembenin rengi çok güzel gözüküyor güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü şirinem en sevdiğim pembe olan biliyor musun! Teşekkür ederim, nice senelere!:)

      Sil
  2. iveeettttt 2015 in talihli Zeynep şekeri..Selamm :):):)

    YanıtlaSil
  3. ohoooo bura tam benlikmişde haberim yokmuş yahu:):) tatlış bana yorum olarak mail adresini yazsana yarın mail olarak ulaşmak isterim sana :):) ne dedik ilk yorum yapanı tanırım :):) hahaaa :) öpüldün bana yorum yap mail adres şeysini şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen nasıl pozitif enerjili bir insansın böyle!!!!! Vallahi içime mutluluk Doğdu yahu mesajlarımı okudukça!!! Hemmmmmen yazıyorum kocaman öpüldün!

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Nilgün! :)
      Mutlu yillar;)

      Sil
    2. Canım ne kadarda güzeller!!:)) bende mutlaka deneyeceğim özellikle kahverengiyi çok merak ettim:)

      Sil
    3. gerçekten ben çok beğeniyorum,nemlendirmeleri de harika!:)

      Sil
  5. O barbie pembesi rengine bayıldım gerçekten çok hoş :)
    Bu arada mutlu yıllar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sır! içlerinden en beğendiğim o benim de:)
      teşekkür ederim,nice senelere makyaj tavsiyem!:)

      Sil
  6. yazıların insana ilham veriyor canım bu arada bende pembe de kaldım:)) hadi sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beautyim:)pembe cidden çok güzel herkese yakışacak türden:)

      Sil

Hayır hayır gitme lütfen söyle! Yazacakların bana bambaşka bir ufuk kazandırabilir!:)