7 Haziran 2017 Çarşamba

Olumlayın! Yeni bir serüvene var mısın:)

                                                      Sana bir soru soracağım.
                                            Aşağıdaki emojilere bakınca ne hissediyorsun?
Şu anda zihninde canlanan üzüntüler veya

Şimdi içine dolan anlık mutluluk sence tesadüf mü?




        Gün içinde 'yapamıyorum, istemiyorum, halsizim, beni anlamıyorlar' gibi cümleleri kurduğun zamanları hatırla. Bir de 'başarılıyım, yapabiliyorum, enerjim yüksek' dediğin anları...
                                                              Hangisi daha fazla? 

    İkinci sorum sana, olumlama nedir biliyor musun? Peki ya olumlama ile neler başarabileceğini? Bu sorunun cevabı hayırsa, diğer yazıda görüşmek üzere. Birazcık düşün, sonra da zamanla hayata ne kadar güzel bir açıdan bakabileceğini, sadece düşünerek hayatında neleri değiştirebileceğine beraber yakından bakalım!

         Bu arada, son olarak, senden bugün yatmadan önce 'kendimi olduğum gibi kabul ediyor ve seviyorum' demeni istiyorum. 

                                                           Ne zamana kadar mı? 
Bir sonraki yazımda görüşene dek. Böylece sen de ben de değişimleri yorumlayabiliriz. Yorumlarını bekliyorum!

                              Ben şu anda bir sonraki yazımı beklediğini hissediyorum..
                                                           İyiki varsın!:)
                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayır hayır gitme lütfen söyle! Yazacakların bana bambaşka bir ufuk kazandırabilir!:)